marți, 10 decembrie 2013

Cel mai bun T1

   
T1 in triathlon reprezintă tranzitul de la inot la bicicletă. Ieşi din apa, scapi de ochelari, de casca de înot, eventual de costumul de neopren, urci pe bicicletă şi pleci. Pantofii de ciclism sunt deja prinşi de pedale şi îi incalţi din mers.

După o pauză destul de lungă, am reînceput înotul la bazin. Ca de obicei, la vestiar e o competiţie de “cine se schimbă primul şi iese primul din vestiar” Desigur, competiţia asta e doar în mintea. mea. Deja sunt expert . În maxim 30 de secunde mă descalţ, în acelaşi timp îmi dau jos tricoul si bluza,  rapid intru în şlapi, pantalonii zboară in gramada de haine proaspăt formată , le iau cu o mână şi le înghesui cu tot cu pantofi in dulap. Mă uit superior in jur. Sunt primul.

Intru în apă pe un culoar cu o singura persoană. Constat că era o tipă. Bine. Nu faceţi ca mine. Vă distrage atenţia şi concentrarea de la antrenament, mai ales daca aveţi ochelari de inot de foarte buna calitate, cu lentilă transparentă, care nu se aburesc. Intru deja in a 3-a saptamană de înot după prea-lunga pauză făcută de la terminarea sezonului de triathlon la Mamaia. E grea revenirea. Dacă în vară terminam lejer proba de 3,8km la Ironman Oradea, acum 50 de metri sunt dificili. Doar tehnica, atât cat am acumulat, nu s-a pierdut.  Antrenamentul, acum, e bazat pe acomodare cu apa, multă tehnică, folosesc mult plutitorul, labele, mă întind pe apa,  studiez miscarea braţului în apă, rotirea corpului. Anul trecut pe vremea aceasta eram mult mai slab decât sunt acum.  Ceea ce-i bine, zic

Ies din apă, fac duş şi ma îndrept emoţionat către T1. În vestiar 2 concurenţi. Costi, un foarte bun triatlonist cu T1-unuri foarte bune in competiţii reale. Deja era in pantaloni şi tricou. Dar nu-mi fac griji. La cât îl ştiu de meticulos sigur ies în faţa lui. Trag cu coada ochiului la al 2-lea concurent. Hmm, nu-l cunosc şi asta mă îngrijorează deoarece nu-mi plac surprizele. Intru cu viteză in cabina de schimb, dau jos slipul, iau pantalonii – renunţ la lenjeria intima ca sa câştig secunde preţioase. Ies din cabină. Costi mai are până să fie gata- pronosticurile s-au adeverit. Dar nu pot să cred. Cel de-al doilea tip, supriza competiţiei deja are blugii pe el, cămaşa în carouri şi puloverul de lână in V. Când aproape m-am consolat cu a 2-a poziţie în T1, surpriză mare, greşeală de începător, omul nu-şi luase încă şosetele. Trag repede pantofii in picioare, desigur fară şosete, ca un profesionist, renunţ la tricou, iau bluza polar direct pe piele, rucsacul în spate şi îi salut fericit pe cei 2: o seara excelentă să aveţi domnilor!


Ies primul din vestiar. Cel mai bun T1

5 comentarii :

  1. Ce belea ești!!!! Ceilați știu că ești în competiție cu ei în vestiar ?? :-) Că dacă ar știi, s-ar putea să fii cel care stingi lumina și tragi ușa după tine :-) ......

    RăspundețiȘtergere
  2. Noroc ca nu citeste nimeni ca sa afle :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este, sunt un nebun :) Multumesc pentru compliment! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai ca mi-am adus aminte de tine! Am trecut pe langa tine cu cativa km inainte de Barajul de la Maneciu la Ultramarathon Ciucas. Deci si tu esti din categoria tzacanit :)

    RăspundețiȘtergere